2 online
Wielkość czcionki

Skargi i wnioski

Pacjent może złożyć skargę związaną z udzielaniem świadczeń opieki zdrowotnej przez zakłady opieki zdrowotnej w ramach umowy z NFZ w centrali i oddziałach wojewódzkich Narodowego Funduszu Zdrowia, w których funkcjonują komórki do spraw skarg i wniosków. Mieszkańcy województwa łódzkiego mogą więc składać skargi do:

  • Narodowego Funduszu Zdrowia – Centrala:
    ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, tel. (22) 572 60 42,
    www.nfz.gov.pl,
    Wydział Skarg i Wniosków: tel. (22) 572 60 21, (22) 572 61 55, (22) 572 61 95, (22) 572 62 44,
  • Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ:
    ul. Kopcińskiego 58, 90-032 Łódź, tel. (42) 194 88, (42) 275 40 30,
    www.nfz-lodz.pl,
    Dział Skarg i Wniosków: tel. (42) 275 41 40, (42) 275 41 43.

Ponadto, skargi można składać do:

  • Biura Rzecznika Praw Pacjenta:
    ul. Aleja Zjednoczenia 25, 01-829 Warszawa, sekretariat: tel: (22) 532 82 50,
    www.bpp.gov.pl,
    Bezpłatna infolinia: 800-190-590 czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 21.00
    Połączenia z tel. komórkowych: (płatne wg stawek operatora) (22) 833- 08-85, (22) 635- 59-96.
    Przyjęcia interesantów: poniedziałek - piątek w godzinach od 9.00 do 15.00,
  • Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Izby Lekarskiej,
  • Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych,
  • Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
Twoja ocena: Brak Średnia: 2.4 (5 votes)
Projekt i wykonanie:Projektowanie i tworzenie stron www